БАТЬКАМ ПРО РЕЖИМ ДНЯ

Веселе безтурботне дитинство!

  1. Поки ваш малюк ще дошкільник, він не замислюється над тим, коли потрібно відпочивати, коли займатися, читати, а коли гуляти. Він постійно перебуває під доглядом дорослих, і вони самі організовують увесь день дитини.

Але пройде рік, і йому потрібно буде багато чого вирішувати самому, у нього з'являться нові нелегкі обов'язки: уроки в школі, домашні завдання, заняття в кружках, суспільні доручення, адже треба ще почитати, допомогти мамі, погуляти.

/Files/images/P8312117.JPG

Організувати весь день дитини допоможе режим!

Привчати дітей до нього потрібно якомога раніше, щоб до моменту вступу в школу вони вже свідомо виконували розпорядок дня. І ще одна важлива умова: дитина повина уміти визначати й міняти темп своїх дій. Адже з найпершого дня навчання в школі йому доведеться трудитися в одному, загальному для всього класу темпі, щоб встигнути виконати завдання у відведене для нього час. Ще в дитячому садку дітей навчають орієнтуватися в часі. Ваше завдання — пояснити їм, що займатися, відпочивати, гуляти й спати потрібно в певний час, тоді його буде вистачати на все. Дотримання режиму дня виробить у дитини почуття відповідальності, дисциплінованості — ті самі якості, які дуже потрібні школяру.

Якщо ваша дитина відвідує дитячий садок — а там дотримуються режиму дня — то й вихідні дні не повинні відрізнятися від звичних.

Ми не будемо давати універсальну схему режиму дня. Але є основні принципи, які важливо враховувати у всіх випадках: це правильна організація режиму праці й відпочинку, організація режиму харчування й повноцінного сну.

Дитина обов'язково повина вставати в той саме час, бажано годин у сім або половині восьмого. Звикнувши вставати пізніше, йому важко буде прокидатися в необхіний час, коли піде в школу. Особлива увага на це слід звернути тим батькам, діти яких не відвідують дитячий садок.

Лягати спати дитина повина не пізніше половини дев'ятого. Тривалість нічного сну — не менше 11,5-12 годин. Цього часу досить для повного відновлення працездатності й функціонального стану нервової системи. Якщо не дотримувати цього правила, дитина не відпочине за ніч і на уроках буде неуважним і млявим.

Звикнувши лягати спати й вставати в той саме час, діти швидко засинають і легко прокидаються.

Необхідний і денний сон ( півтора-дві години). Адже діти стомлюються не тільки від занять, але й від шуму, від спільних ігор. Позбавлення дитини денного сну може викликати в нього різні розлади нервової системи.

У режим дня дитини повинна обов'язково входити ранкова гімнастика! Вона зміцнює здоров'я, знімає сонливість, дає заряд бадьорості! Перший раз обов'язково займайтеся разом з дитиною, покажіть йому 5-7 вправ, введіть в комплекс ранкової гімнастики ігрові моменти. Періодично, щоб вправи не набридали, вносіть в них нові елементи. Пройде час, і дитина буде самостійно займатися ранковою зарядкою, але ви обов'язково контролюйте чіткість і порядок виконання вправ.

/Files/images/P8302076.JPG

Гуляйте в будь-яку погоду не менше 4 годин!

Не можна скорочувати час прогулянки через зайнятість дорослих, поганої погоди. Адже свіже повітря для дитини — це зміцнення здоров'я, загартовування організму, поліпшення діяльності органів дихання й серцево-судинної системи. Перебування на повітрі повинно бути активним: це й рухливі ігри, фізичні вправи, і посильною разом з дорослими працею.

Зверніть увагу на те, що робить ваша дитина на вулиці, в які ігри він грає. Навчайте його нових, незнайомим йому іграм. Грайте разом з дітьми, зробіть перебування їх на повітрі цікавим, активним, корисним! А у вихідні дні можна відправитися з дитиною в невеликий похід, на лижну прогулянку, екскурсію.

Якщо діти подовгу сидять біля телевізора, вони, природно, менше рухаються, недостатньо гуляють. І як наслідок — погіршення сну й апетиту, плаксивість, дратівливість й інші порушення стану здоров'я. Телевізійні передачі — звичайно, тільки дитячі — дозволяється дивитися не частіше 2-3 раз на тиждень, а тривалість їх не повинна перевищувати 30 хвилин.

Завжди незмінним у режимі дня повинно бути час сніданку, обіду, полуденка, вечері. Тільки у випадку режиму харчування відбувається необхідна підготовка діяльності шлунково-кишкового тракту до перетравлювання їжі, засвоєнню живильних речовин. Тоді дитина буде їсти з більшим задоволенням і апетитом!

Якщо дошкільник звикне до виконання режиму дня, згодом це стане його внутрішньою потребою. Але ж режим —- запорука здоров'я!

Що батьки можуть зробити для своєї дитини?

• Пам’ятати, що дитина – це окрема особистість, яка має свої власні почуття, бажання, думки, потреби, які потрібно поважати.

• Знає телефони 101,102,103,104, імена та телефони близьких родичів, сусідів.

• Навчити її казати „Ні”, навчити захищатися, вміти поводити себе безпечно.

• Негайно припинити фізичну і словесну агресію по відношенню до неї та до інших людей.

• Знайти час для щирої розмови з дитиною кожного дня. Ділитися з дитиною своїми почуттями і думками.


• Пам’ятати про її вік та про те, що вона має особисті особливості.

• Залучати її до обговорення тих сімейних проблем, які можуть бути для неї доступними.

• Залучати дитину до створення сімейних правил.

От оперативности действий взрослых зависит жизнь ребенка. Здесь нельзя ждать ни минуты — нужно включиться на полную.

"Когда родители понимают, что ребенок пропал, необходимо сразу звонить по номеру "102".Выжидать не надо. У некоторых людей есть заблуждение, что полиция начинает работать на третьи сутки после пропажи человека. В ситуации с детьми так не работают, ищутсразу. Необходимоуведомлять полицию, и чем раньше родители это сделают, тем большая вероятность положительного поиска".

Действия родителей:

  • сразу звонить в полицию;
  • обращаться за помощью кволонтерам, которые ищут людей и детей;
  • обзванивать людей, к которым ребенок мог пойти;
  • распространять данные о ребенке по всем возможным социальным сетям;
  • присоединяться к поискам, но при этом один человек всегда должен оставаться дома;
  • не прекращать поиски ребенка ни на час.
  • Если ребенок понимает, что заблудился, он должен:
    • всегда оставаться на месте;
    • в городе — обратиться к сотрудникам в форме,полицейским, охранникам, дежурным по станции, если это железная дорога, а также к продавцам магазинов, торговых центров, к женщинам с детьми;
    • в малолюдном месте —оставаться на месте, но если совсем рядом есть дорога,то выходить туда, где ездят автомобили;
    • если есть платочек, привязать его к дереву, если это лето и тепло, то отрывать кусочки одежды и оставлять их там, где находишься;
    • стучать палкой по дереву, для привлечения внимания;
    • неподходить к водоемам;
    • не есть грибы и ягоды;
    • не спать, лучше гулять на поляне, прыгать и петь песни;
    • не трогать животных.
Кiлькiсть переглядiв: 514

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.